maandag 15 juli 2013

Had an amazing weekend!

Dit weekend is mijn lieve vriendinnetje Megan blijven logeren. Megan + Iris = Gegarandeerd lol!

Samen hebben we een leuk idee uitgewerkt. We hebben eerst mij broertje foto's laten maken waarop wij de tekst van het liedje: ''One Way or Another'' van One Direction uitbeelden. Daarna hebben we op Moviemaker het liedje er onder gezet, en net zo lang met secondes en foto's geprutst totdat er een leuk liedje ontstond. Een heel leuk idee om te doen met je vrienden, maar het kost wel veel tijd!

Het resultaat ;) :




Ja, ik sta er vaak weer op mijn aller charmantst (not...) op!

Daarna hebben we geslapen in de caravan, en hebben we heel veel gekletst en gelachen! 


Op het moment is mijn lieve neefje hier, en blijft hij tot woensdag logeren! Ook zit het weer de laatste tijd heel erg mee, dus ik denk dat dit wel eens een leuke week kan gaan worden!

Love, Iris


1 opmerking:

  1. Dit filmpje is echt geweldig! Ik heb erg veel gelachen om mijn allerliefste vriendinnetjes. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!