maandag 21 oktober 2013

Welke foto apps ik allemaal op mijn mobiel heb staan...

Als je iPhone niet kent, ben je dom. Nee, serieus... Wie kent nou niet het fenomeen Apple? Ik ben helemaal verslingerd aan de apple producten, ook al zijn ze belachelijk duur, en zijn het niet de meest supermooie telefoons... Ik vind Apple echt geweldig werken! Zo ongeveer elke app kan je downloaden, en alles werkt heel snel en overzichtelijk. Ja, ik ben het omgekeerde van een Iphone (enohpI, haha, nee niet grappig), heel slordig. Samen met mijn buurjongen waar ik bijna elke ochtend mee samen fiets, heb ik de meest heftige discussies over ''Apple v.s. Android''. Apple wint, zeker weten.

De laatste download ik zo ongeveer elke dag een nieuwe foto-app die ik meestal al weer snel verwijder... Speciaal voor jullie, geef ik een paar must-download apps!


Ja heel veel apps komen misschien op het zelfde neer, maar SO WHAT

                                               

VSCOcam: De app om je foto's een zwart-wit of vintage filter te geven.

Studio: Met deze app voeg ik teksten toe. Je kan het ook gebruiken om vormen in te voegen.

Bazaart: Deze app heb ik vandaag ontdekt... Hiermee kan je foto's uitknippen door te selecteren wat je wilt houden... Als je niet snapt wat ik bedoel, kijk dan eens op het instagram account van Fetching_tigerss . Zij heeft echt hele gave bewerkingen!


TimerCamera: Gewoon een handige app om een timer te zetten, zolang apple nog niet zo slim is geweest om dit bij de camera toe te voegen...

Vintagio: Een betaal app om je filmpjes met een ouderwetse muziek en filter af te spelen. Het filmpje wordt ook versneld, dus het krijgt echt een heel grappig effect. Ik post nog wel eens zo'n filmpje.

Aliensky: Hiermee kan je zonnestralen, planeten, sterren etc. toevoegen

PicsArt: Een hele fijne app waar je alles mee kan doen. Bijsnijden, tekst, vormpjes... Deze app gebruik ik vooral voor de basisaanpassingen

Piccollage: Hiermee kan je hele gave collages maken. Door te schuiven op de plek die jij wilt, kan je hele mooie creaties krijgen.
 

En voor de rest heb ik nog wat random apps die ik nooit gebruik, en maar een beetje nutteloos, gigabyte verspillend staan te doen op mijn iPhone, maar ik vind het zonde om ze weg te doen omdat ze ooit misschien nog wel van pas komen.


En mijn computer is zo stom dat hij het woord apps niet kent. Koekoek, computertje, blijf ook een beetje met je tijd  meegaan!

Heb jij nog goede apps die jij veel gebruikt? 

Liefs, Iris

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn er veel! Ik gebruik voornamelijk Instagram, Photoshop en Fotor :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er veel! Ik gebruik vooral instagram en pixlr. Ik heb geen Apple, ik hou het toch bij Android, hoeveel positieve verhalen ik ook hoor hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!