woensdag 30 januari 2013

hellooo lezertjess,

Ik heb toch zóóóóóóóóó veel zin in de zomer! Lekker op het strand, niks doen, afspreken met vriendinnen om te gaan zwemmen, zeilen... 
Ik ben dit saaie, regenachtige weer,  helemaal beu! Te koud om naar buiten te gaan, en het allerergste...

- geen shortjes
- geen shirtjes
- geen slippers
- geen bikini's

maar ook zo vreselijk...

- dikke koltruien
- Grote vesten waar je half in verdrinkt
- Dikke lange broeken
en dat soort stuff...

Om toch een beetje in de zomerstemming te komen, een paar inspirerende leuke setjes, fleurige sieraden, en een leuke website waar je awesome sieraden kan kopen. ( Tip van H. ) 


 
rokje + blousje = perfect combi



Blauw met wit combineert goed, vooral het witte kant op het broekje, I LIKE <3





dit vind ik echt heel gaaf! Bruin haar is  
zowiezo mooi met een witte diadeem, maar zulke blaadjes, maken het nog mooier... 






 Spijkerblousjes, 
ze raken nooit uit de mode, en je kan ze combineren met álles! Ik vind de lichtblauwe versies het mooist. 



Deze heb ik van mijn oma gekregen in het blauw. Een armbandje met veel variatie.


Armbandjes verzamelen. 
Mijn goede voornemen voor 2013 :) Alle felgekleurde kleurtjes kunnen bij elkaar.  


                natuurlijk de site, die ik eerder al vernoemde, www.sieradenkistje.nl
                                  Niet te duur, en sommige zijn echt heel origineel!

                                                      Have a nice day!

 -xxx- Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!