woensdag 30 januari 2013

the beginning.

Hello people!

Mijn naam is Iris, een meisje van 13, uit het mooie Zeeland. 
Vandaag start ik met dit blog, en ik hoop dat het me lukt om elke week een paar berichtjes te schrijven.

Ik krijg wel vaker van mijn vriendinnen en mijn ouders te horen: '' Iris, wat ben je toch een sloddervos.''
Maar als ik iets leuks vind, ga ik er met de volle 300% tegen aan. 




Ik ben een vrolijk meisje, en mij zie je altijd rondlopen ( kan je dat lopen noemen? stuiteren is toepasselijker)  met een grote lach rond mijn mond. Ik hou van lezen, dansen, en ben best wel creatief.
In mijn vrije tijd spreek ik graag af met vriendinnen, lees ik weer een boek van 'Gone' of ' The hungergames' uit, of zit achter de computer. Dat laatste, daar ergeren mijn ouder zich wel eens aan :D. 
Ook kijk ik graag films en luister veel muziek. Maakt mij niet uit wat voor muziek, zolang het maar niet van die 'BOOM BOOM, KLENG, BAF, DINGELDINGEL, BOOM BOOM' muziek is. 
Ook teken ik graag. Ik zit in VWO 2, en helaas, veel vrije tijd hou je soms niet over ....

In de zomer zie je mij altijd terug op het strand ( niet bruin, maar zo rood als een kreeft), waar ik vaak zeil, en afspreek met vrienden. Super gezellig! Ik lees, zwem, sport... voor mij is het strand een paradijs!

In mijn blog vertel ik over mijn leven, en over alle leuke dingen in this beautiful world. ( denk aan ; nice boys, kleding, vriendschappen , baktips en mooie plaatjes :D ) 

veel leesplezier !

xxx Iris 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!