woensdag 30 januari 2013

how to: Nutella chocolademelk!

Nutella, I LOVE IT! 

1 van mijn vriendinnen, M, heeft altijd Nutella in huis.
En whoooooo, it taste soooo good! 
Alsof er een engeltje op je tong pist, zal mijn oma zeggen. :)


Laatst zag ik in een tijdschrift een recept voor Nutella chocolademelk. 
En hier, special for you, hét recept!







  • 1 kopje melk
  • 2  (grote) lepels Nutella
  • slagroom
  • kaneel
How to.... 

* Giet ongeveer een kwart van de melk in een steelpan en verwarm op een laag vuur.
* Voeg de Nutella toe en roer met een garde tot het gemengd is. 
*Giet er langzaam de rest van de melk bij en roer goed.
* Voeg een snufje kaneel toe en klop tot het heet en schuimig is. 
Giet het mengsel in een beker, voeg slagroom toe, een extra snufje kaneel, en ENJOY!

Als het niet lukt, kijk dan even naar dit filmpje.
-->  http://www.youtube.com/watch?v=S8hSAw_e0KU

(dat meisje heeft trouwens echt super mooi haar :O )
Smakelijk!

-xxx- Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!