zondag 15 september 2013

4 things I made last days on Polyvore

Sinds ik polyvore ook als app heb ontdekt, post ik bijna elke dag wel een nieuwe outfit. Echt heel leuk om al die setjes bij elkaar te zoeken, lekker creatief! Wil je me volgen?... Mijn naam is: Lifeofirisx







Ja, ik gebruik te veel rood en zwart. En ja, ik doe er dingen in die ik nooit zou dragen. Als ik die pumps zou dragen zou ik na een paar meter mijn been breken, en sommige van deze spullen zijn net iets te veel boven mijn budget. Nee, ik ga geen 1300 euries uitgeven aan een rokje. 

Ik blog weer veeeel te weinig, terwijl dit is wat ik echt graag doe... Maar de derde klas vwo is ook net even iets harder aanpakken dan vorig jaar. 


Liefs, Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!