maandag 2 september 2013

I LOVE...

Waar hou ik op dit moment nou van? nou...

I LOVE...

Food: 
- Dorito hot chilli peppers. Serieus dé nummer 1 van mijn chipsfavorieten.
- Magnum 5 kisses - flirty kiss. Een té lekker ijsje. Chocolade ijs + stukjes brownie = Waaaaw!

Music: 
- Katy perry | Roar
- Pompeii | Bastille
- Hunter hays | I want crazy

Ik heb dringend behoefte aan nieuwe nummers op mijn mobiel, dus voor degene die nog een leuk liedje weet... Je idee is welkom!

Sites: 
miniinthebox.com - Typisch chinees, super leuke hoesjes voor weinig geld. Hier wordt ik zooo hebberig van! 1 hoesje moet ik echt hebben! Eentje met een grote eend achterop, zo schattig! Ik kan even geen foto vinden, maar sowieso komt deze nog op m'n blog!

Welke.nl - Een site met heel veel leuke DIY's en ideetjes. Moet je echt een keer kijken!

to Draw

De laatste tijd ben ik weer lekker bezig met tekenen. Dit is een hobby die veeeeel te weinig uitoefen. Maar laatst ben ik een kwartiertje gaan zitten om eens tijd te nemen voor een tekening. Le résultat:



 Wreck this yournal:

Ik denk dat je er misschien al eens van gehoord hebt: Wreck this journal. Een boekje waarin allemaal opdrachten staan die je uit moet voeren (waardoor uiteindelijk het hele boek uit elkaar valt van ellende) . Je kan het boekje ook heel creatief maken! Samen met een vriendin heb ik dit boekje gekocht, en samen gaan we alle opdrachtjes uitvoeren...

                                                        

Instagram:

De laatste tijd post ik meer foto's op instagram. Wil je me volgen? zoek: LifeOfIrisx


De schooltijd is echt weer volop begonnen nu... Ik heb echt vreselijke last van vakantie-afkick-verschijnselen! Geef mij maar zon, zee, strand in plaats van duffe, stinkende klaslokalen...

Blijkt het ook nog eens woensdag en donderdag rond de 28 graden te worden, moet ik tot 10 over half 4 naar school! Ik begin er echt over na te denken om een staking te organiseren...

Love, Iris






2 opmerkingen:

  1. misschien vind je dit wel leuke liedjes :
    applause lady gaga,
    capital cities safe and sound
    imagine dragons one top of the world.

    je bent trouwens echt super goed xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. misschien vind je dit wel leuke liedjes :
    applause lady gaga,
    capital cities safe and sound
    imagine dragons one top of the world.

    je bent trouwens echt super goed xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!