zondag 22 december 2013

Een zeer vermoeide Iris...

Terwijl ik dit typ, schreeuwt mijn rug van de spierpijn, en schreeuwen mijn hersenen omdat ik vakantie heb. VAKANTIE, wat heb ik lang op jou moeten wachten lieverd!

En waar komt die spierpijn vandaan? Nou, ik heb een 12 uur lange volleybalmarathon gedaan op school...

Zoals elk jaar is er op onze school op de vrijdag een kerstactie waar ze geld ophalen voor een goed doel. Vaak komen we niet echt op een heel hoog bedrag, dus daar hebben we dit jaar verandering in gebracht!
Voor het eerst in de geschiedenis van onze school hebben we een volleybalmarathon georganiseerd, en er is een glazen huis gebouwd waar 3 dj's, 24 uur lang,  ''opgesloten'' werden om verzoekplaatjes te draaien. En we hebben veel geld opgehaald!

De volleybalmarathon was van 21.00 uur 's avonds tot 9.00 uur 's ochtends. Er was een mogelijkheid om even uit te rusten tussen je wedstrijden door, maar op de gang waar je mocht slapen, werd niet geslapen. Was je van plan om wel te slapen? Dan kreeg je een kussen tegen je hoofd, of vond iemand het hi-la-risch om boven op je te springen. In totaal heb ik 0 minuten geslapen en 30 uur wakker gebleven. Ik denk dat je je wel kan voorstellen dat iedereen er als zombies met wallen van 5 meter dik bijliep... Eenmaal thuis liet ik me op mijn bed zakken en sliep ik als Doornroosje.

Ik heb echt enorm genoten van deze dag, want ik had echt een super gezellig team! Soms was het echt zombievolleybal (wat logisch is om 4 uur 's ochtends) , maar voor de rest ging het heel goed.

Iedereen die mee deed aan de marathon, moest sponsoren gaan zoeken. Het opgehaalde geld gaat naar Serious Request, die een actie hebben voor kindjes die sterven door diarree. Wij, met 80 kinderen hebben 4610 euro opgehaald! En met alle andere sponsoren van de kerstactie, en het glazen huis samen, hebben we 12000 euro opgehaald!

Wow, dit was echt een dag om niet snel te vergeten!

Lekker slapen, want ik ben echt heel erg moe...

Liefs, Iris












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!