woensdag 24 april 2013

Scoor ze...

Hoihaai lezertjes :)

Morgen is het zover. Elk jaar organiseren de sportleraren van onze school een voetbaltoernooi. Van de twee jaar dat ik daar op school zit, doe ik nu voor de tweede keer mee. Samen met de meiden uit je klas voetbal je tegen de andere klassen van jou leeftijd. 7 tegen 7. Elk jaar weer is de sfeer heel leuk. Maar... Al 2 jaar achter elkaar heeft het geregend, en is iedereen na een paar wedstrijden doorweekt naar huis gegaan... Achter de wolken schijnt de zon, en morgen gaan we hopelijk die zon zien! Volgens het weerbericht wordt het 21 graden, maar piet paulesma heeft er al vaker naast gezeten...

Ik heb super veel zin in dit jaar, want ik zit met lieve vriendinnen in een goed team. Wie weet komen wij wel uit de bus als winnaars.. Wie weet (:

Maar om te voetballen heb je ook een goed voetbaloutfit nodig. Dus daarom, mijn mooie sportpakje. Ik voel me echt supersexy (NOT!) in mijn scheenbeschermers en voetbalsokken...


Nu nog een paar doelpunten scoren, en dan zit het wel goed :)

Pas op voor de nieuwe Klaas-Jan Huntelaar ;)! (nee, zo goed ben ik nou ook weer niet)


Love, Iris






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!