zaterdag 27 april 2013

If I was a rich girl.

Hoihoi sweethearts,

Als ik veel geld zou hebben, zou ik genoeg dingen willen doen in mijn leven. Helaas, ik moet sparen en werken voor mijn boterhammetjes. Maar stel dat... Wat zou ik met al dat geld doen?

- Een cruiseboot kopen, en lekker gaan varen over het water...


- Een inloopkast kopen


- Een oud autootje kopen (incl. rijbewijs) 


- Kinderen helpen die het niet zo goed als wij hebben


- Een mooi huis voor mijn ouders, en voor mezelf. 



- Shoppen zonder naar de prijs te kijken. Bijvoorbeeld in New York



- En... Op mijn droomreis naar Bora Bora...



Love, Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!