woensdag 3 april 2013

How to survive: School..

*triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing* Jahoor, daar gaat ie weer... De wekker... En dat betekent dat het tijd is om uit je warme bedje te komen... Ik moet elke dag 12 kilometer fietsen (heb medelijden), en als je om kwart over 6 op moet staan, en ook nog eens met tegenwind moet rijden, snap je denk ik wel dat ik meestal niet echt heel blij ben als ik naar school moet. Dan kom je ook nog eens een beetje laat, en zie je iedereen naar je verwaaide haar en je rode hoofd kijken... En dan ga je zitten, en ben je zoooooo moe!
Daarom heb ik hier voor alle mensen die hetzelfde mee moeten maken, maar ook voor de kinderen die naast de school wonen (grrrrr...) een bericht over hoe jij school kunt overleven.


Succes niet gegarandeerd. Wat is sarcasme?

1. Doe tandenstokers tussen je oogleden. Een tip van D. Duck
2. Luister muziek. Verstop wel de oordopjes achter je haar, want die leraren zijn soms zo asociaal om jouw muziekmomentje te verpesten.
3.Speel een spelletje. Denk aan: kruisje-nulletje (Intelligentere vorm: boter, kaas en eieren), galgje of maak zelf ganzenbord.
4. Drink heel veel energiedrankjes.
5. Als je een werkboek hebt waar je in mag schrijven, versier de poppetjes met een paar leuke puisten, snorren, piercings of verander een man in een vrouw.
6. Ga naast de meest hyperactieve persoon uit jullie klas zitten.
7. Teken je leraar na. Helaas vinden de leraren het niet heeeeel leuk als ze een tekening van zichzelf in jouw schrift zien staan, dus schrijf er maar geen naam bij...
8. Drink geen warme melk, luister niet naar klassieke muziek, en slaappillen zijn niet zo handig om in te nemen als je in de les zit.
9. Schrijf een lang verhaal op de kaft van je buren.
10. Koop een lege agenda, en versier hem zo creatief mogelijk.

Wie weet kan je met deze tips een heel klein beetje je ogen openhouden. Succes!

Als ik weer wat nieuwe ideeën heb over hoe jij school kunt overleven, post ik ze gelijk!










2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!