maandag 20 mei 2013

Film | Safe Haven

De titel zegt het al: Ik hou van films kijken. Op een regenachtige dag (zoals vandaag...), of als ik gewoon relaxtijd nodig heb, films maken mij altijd vrolijk. Het is zo relaxed om het verhaal van iemand te bekijken op  een scherm, en helemaal weg te dromen... Je duikt in een fantasiewereld, en alles wat je ziet lijkt ook echt te kunnen. Romantisch, actie of Science Ficiton... Zolang het een film met een echt verhaal er in, is alles best.

Een tijdje geleden ben ik met mijn familie naar de film geweest. Altijd hartstikke gezellig! De film die we samen hiervoor hadden gezien was niet zo leuk als deze. Misschien ken je hem wel: ''The Impossible". Het verhaal loopt goed af, maar aangezien sommige van ons niet zo goed tegen bloed kunnen, was deze film niet zo geschikt... Ik kan wel tegen een beetje bloed, maar dit was ook voor mij een te grote dosis :P


Safe haven gaat over een vrouw die vlucht voor haar ex-man (je zult wel zien waarom). Ze neemt de eerste bus om zo ver mogelijk weg te gaan, en beland in een havenstadje. Hier hoopt ze veilig te zijn. Telkens komt ze opnieuw de aantrekkelijke Alex tegen. En ja hoor... ze worden verliefd. Er gebeuren nog allemaal spannende en romantische dingen, maar het eindigt precies zoals ik al gedacht had. Het is echt een film om samen met je vriendinnen te kijken, of op een regenachtige dag, lekker op de bank.

Het stadje waar Katie terecht komt is echt een plaatsje waar ik wel zou willen wonen. Een zonnig dorpje, aan de zee, en precies het soort huisjes waar ik van hou. Ook alle inwoners zijn aardig tegen elkaar.
De kinderen in deze film zijn zooooo schattig. Vooral het meisje: Lexie (zo'n lieve naam!). En de man is een echte romanticus. Katie boft maar ! =D

De film is gemaakt door de makers van ''The Notebook'', "Dear John'' en nog een paar hele romantische films. Over de Notebook ga ik zeker nog eens een stukje schrijven, want dit is zeker 1 van de mooiste films die ik ooit gekeken heb!

Love, Iris




1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!