dinsdag 14 mei 2013

Postproject

Hola!

Ik zit hier lekker relaxed op de bank met mijn laptop op schoot ingewikkeld in een dik deken.
Dit zinnetje zou je ook kunnen lezen als het winter was... En helaas lijkt het op dit moment eerder winter dan zomer! Vanmorgen was de lucht al akelig grijs, maar toch ben ik dapper op de fiets gestapt met mijn mooie regenbroek (uchuch) aan. Gelukkig bleef het droog. De hele dag zag de lucht er donker uit, en ik kreeg enorme heimwee naar de blauwe lucht... Toen ik op de fiets naar huis reed, begon het na een tijdje ineens keihard te regenen! Ik was he-le-maal doorweekt... Was het niet zo dat Mei normaal een warme, mooie maand moest zijn? Maar genoeg geleuter over het weer, ik lijk piet paulusma wel!

Steeds vaker kom je op blogs het onderwerp ''Postproject'' tegen. Dit houdt in dat je een brief stuurt naar een onbekende met allemaal leuke bijvoegsels. Leuke plaatjes, foto's, noem maar op. Ook de envelop
versier je zo creatief mogelijk! Mij lijkt het heel leuk om ook eens zo'n brief te sturen, en te ontvangen. En ik beloof, als ik een brief ontvang, stuur ik er zeker 1 terug!

Lijkt het jou leuk om mijn postprojectmattie te worden? Stuur dan een e-mailtje naar: Irissch99@gmail.com

Wie weet kom jij wel uit een ander land? Neem ook gerust contact met mij op! Ik schrijf je dan in het engels terug. (Mijn engels is niet uitstekend maar ik doe mijn best) Lijkt mij hartstikke leuk als je wat over jouw land verteld!

Love, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!