vrijdag 22 februari 2013

DIY: galaxy shoes

hoi allemaal!

Ik ben echt helemaal gek op galaxy print! Er zijn zoooo veel leuke dingen met een galaxy opdruk. Kijk: 


En natuurlijk kan jij ook je eigen galaxy-fashion maken. Daarom heb ik voor jullie een leuke DIY gemaakt. Redelijk lastig, maar het resultaat is verbluffend. 

We gaan galaxyschoenen maken! Ja, alweer een schoenen DIY, maar ach...


What you need:
*aquarel verf in een kleur naar keuze. Voor deze schoenen: licht blauw, donker blauw, roze, paars en wit

*Een sponsje

*een smal verf kwastje

*Zwarte schoenen





Stap 1:

Duck-tape de zolen van je schoenen, zodat er geen verf op komt, en haal dan de veters uit de schoen. Maak een plankje met de kleuren verf die je wilt gebruiken, en zoek een plekje op waar je broertje je niet telkens komt storen. Leg kranten op tafel, want er kan wel eens een druppeltje verf naast vallen. 



Stap 2:

Doe wat verf op je spons, en dep op je schoenen. Het maakt niet uit met welke kleur je begint, maar probeer de kleuren in elkaar over te laten gaan. Dat zorgt voor mooi schaduwen. Laat de schoen 30 minuten drogen.



Stap 3:

Als de verf droog is, is het tijd voor... STERRETJES! Pak de witte verf, en maak grote witte sterretjes.Maak het niet te fel. Pak dan je kleine kwastje, en zet stipjes. Zo zijn het net allemaal kleine sterretjes. 



Haal het plakband er van af, en dan heb jij je eigen Galaxy-shoes!

-xxx- Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!