woensdag 20 februari 2013

My Holiday

helalaldidooo!

Zittend op de grond ben ik mijn blogbericht aan het typen. Een groot tekort aan stoelen, en te lui om 'helemaal' naar de keuken te lopen en een stoel te pakken. Je moet er toch niet aan denken, helemaal naar de keuken! (3 meter)

Vandaag is het onderwerp: reizen.

Als ik later ''groot'' ben, ga ik zowiezo een keer naar een ver, zonnig, tropisch land. Met een felroze  
cocktail in mijn hand onder een parasol lichend op mijn handdoekje, en een knappe vent die mijn rug insmeert ;)

Ooit, in een ver verleden (toen ik 2 jaar was) heb ik één keer met een vliegtuig gevlogen. Naar spanje! Als ik de verhalen hoor van iedereen: ''Het was er zoooo warm'' ''ik heb dolfijnen zien zwemmen'', kan ik wel zeggen ''het skien was geweldig!'' maar ik snak naar warmte! Vooral nu de lente aan het doorpiepen is, heb ik zeker zin in de zon! LET THE SUN SHINE! 

Ook ben ik van plan om van om 1 keer in mijn leven naar een hele grote beroemde stad te gaan. New York met zijn gele taxi's en het beroemde vrijheidsbeeld staat zeker op mijn lijstje. Ook zou ik zeker gaan winkelen in de veeeeeeeeeeeele winkels. 
Ook leuk om naar China te gaan, daar kan je voor spotprijsjes een tasje van Yves Saint Laurent, een Jurkje van Chanel, of een hele stapel uggs kopen. Niemand ziet dat ze maar een heeeeel klein beetje vervalst zijn. 

Zo ziet mijn reis rond de wereld er uit: 

Ik start op het vliegtuig met mijn allerbeste vriendinnen, een grote koffer zonder kleren en daar vlieg ik naar New York. Heel toevallig zijn daar net de ''Supersales'', en moeten we wel een stapel leuke kleren kopen, want ja, we hebben geen kleren mee! Natuurlijk ook een felroze bikini voor mijn eigen zwembadje in Los Angeles.
Dan vliegen we door naar Singapore om daarzo de eerder genoemde Uggs te kopen. Dan vliegen we nog even langs Miami en andere warme plaatsjes, en eindigen we in Londen om nog even langs de M&M shop te gaan om een hele lading M&M's in te slaan. Dan komen we weer terug in Nederland. En wat blijkt... Nederland is veranderd in een warm, mooi plaatsje in plaats van een saai, koud minilandje. En dan leef ik nog lang en gelukkig. 

Als dit echt gebeurt, ben ik de gelukkigste vrouw op de wereld.

En tadaaaa: mijn vakantiepictures:



In ons hippiebusje op het strand. :)


Het leven door een bril. Onder de palmbomen!

 

In mijn privé-zwembadje. :)


Mijn coole autootje :)



Een paar wel heeeeele knappe life-quard bij Miami beach. Samen met mijn vriendinnen een reddingsactie in scene gezet :D



Leuk he, zo'n reisje...

-xxx- Iris





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!