woensdag 27 februari 2013

Everyone is beautiful

Hoi iedereen!

Afgelopen winter was er een actie bij ons op school. Paarse vrijdag. Dit hield in dat je iets paars aandeed om aan te tonen dat je tegen homofobie was. Op school deelden ze ook bandjes uit (natuurlijk paars), en als je die aanhad liet je zien dat je tegen homofobie bent. Ik vind het echt een goede actie, want zelf ben ik ook helemaal tegen het pesten van mensen die net iets anders zijn dan de rest. Ik vind het echt heel knap als mensen er voor uit durven te komen dat ze ''anders'' zijn, ook al weten ze dat ze er mee gepest kunnen worden.
Dat kan toch niet als je mensen in elkaar slaat om wie ze zijn!

Uiterlijk is ook heel belangrijk in de 21e eeuw. Als je een andere kledingstijl hebt, je tanden niet zijn zoals Britney Spears, of je hebt ''oranje'' haar word je al gepest. Ik vind rood haar juist super mooi, (Ariana Grande wordt toch ook niet gepest?)  en een kledingstijl kan heel veel over de persoon vertellen!

Als mensen pesten betekent dit vaak dat ze zelf bang zijn om gepest te worden, of doen ze het om bij de ''stoere'' groep te horen.
Ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het niet stoer om mensen uit te schelden of pijn te doen...

Be yourself, Be unique!


-xxx- Iris








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!