donderdag 14 maart 2013

Little things...

Hey lezers!

Sommige dingen in het leven zijn zo klein, dat je er na een paar minuten niet meer over nadenkt. Maar toch kunnen ze heel lachwekkend of irriterend zijn.

Maar girl... Het is oké als...

- Je net zo lang met het pak hagelslag schud totdat je eindelijk een ''funny'' hebt gevonden.

- Schudden voor gebruik te laat lezen, en je met een zuur gezicht dikke sinaasappelsap naar binnen werkt.

- Je alle waarschuwingen op je telefoon negeren, en als hij uitvalt denken: Huh? Hoe kan dat nou?

- Van boosheid je gsm wegsmijten, maar vervolgens toch hem heel liefdevol oppakt om vervolgens te kijken of er een krasje op zit.

- Je moeder vragen of je een beetje chips mag, en als ze eindelijk ja zegt: *eet hele zak chips leeg*

- Je gezicht in een rare houding trekken als je iets heel zuurs eet.

- Je keihard meezingt met de muziek die door je oortjes schalt, en niet doorhebt hoe vals je zingt.

- Je zoveel mayonaise/ketchup op je friet doet, dat het eerder mayonaise met friet is, in plaats van friet met mayonaise.

Volgende keer nog wat meer lachwekkende dingetjes die jij onbewust zeker wel eens hebt meegemaakt...

-xxx- Iris

1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!