donderdag 28 maart 2013

My vacation

Als ik genoeg geld had, zou ik elke dag op vakantie gaan. Moet ik wel nog even door sparen. Maar tot zo lang mag je toch wel dromen van mooie reisjes? Dus... Hier een paar mooie plaatsjes waar ik 1 keer in mijn leven zowiezo heen wil!






Ik blog graag over de wereld, omdat ik heel benieuwd ben voor wat er buiten dit koude kikkerlandje is. 

Venetiƫ, daar zou ik graag heen willen... In een gondeltje tussen die romantische huisjes doorvaren... WAUW ik zie het helemaal voor me.

Maar ook in dit koude landje kan je heel veel leuke dingen doen hoor... Hier heb je niet zulke hele witte stranden, maar op onze stranden kan het ook heel mooi zijn! Met je vriend, op de duinen terwijl hij gitaar speelt, en samen naar de zonsondergang kijken. Tssss... Ik ben echt een hopeloze romanticus! 
 

Binnenkort meer droomvakantie foto's :)

love,
     Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!