zaterdag 2 maart 2013

Music: The Script

Hoi allemaal!

Een nieuw onderwerp.... Music!

Als ik een leuk liedje/artiest/album tegen kom, post ik een bericht op mijn blog.

En de eerste gelukkigen: The Script!

De liedjes van de Script hebben altijd een supermooie melodie. (die zo'n 100 uur in je hoofd blijft zitten) Maar ook de tekst is echt heel mooi. Er zit een echte betekenis achter hun liedjes. Niet zoals Justin Bieber (sorry beliebers) over een 'beauty and a beat'.

Mijn favorieten zijn vooral:

* The hall of fame
* Six degrees of seperation
* The man who can't be moved

Op de een of andere manier kan ik nooit genoeg krijgen van hun muziek. De leadzanger kan ook wel erg goed zingen!

Zeker een aanrader om eens te luisteren!

-xxx- Iris

                                                Six degrees of seperation


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!