dinsdag 5 maart 2013

Shoppingbag 2

Hoihoi lezers!

Zoals ik al beloofd had vorige week, een shoplist van de h&m!
H&M vind ik wel een leuke winkel. Vaak zijn het een beetje basic kleren en kleuren. Soms met een opdruk, en soms alleen een basic kleur. Ik raad jullie aan om echt ''Reallife'' te shoppen, en niet op de site. De maten op de site kloppen (bij mij) soms niet helemaal. Ook valt de kleur wel eens anders uit dan gedacht, en zijn de verzendkosten redelijk duur! In de winkel zelf kan je de kledingstukken ook echt passen, voelen en zien. Toch is er ook iets leuks aan de site: Je hebt meer keuze dan in de winkel!

Hier een paar dingen die ik wel mooi vond...


   Net een indiaantje :)
€19,95,-























                                 http://www.hm.com/nl/product/07865?article=07865-A
 Deze verspattenbroek vind ik echt heeeeeel gaaf, 
Ook leuk voor de sloddervossen onder ons, als je knoeit met verf, maakt niks uit... :)
€39,95,-






















Weer al een indiaan-achtig topje. De print is schattig,
 en volgens mij valt hij heel mooi (zie eerste foto) 
€19,95,-


Een leuk zomers jurkje mag natuurlijk niet ontbreken in je kast!
€24,95,-


Veel shopplezier!

-xxx- Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!