maandag 17 juni 2013

10 facts about me

Hoihoi lezers!

Ik heb een voorgevoel. Een goed voorgevoel. En weet je wat dat gevoel zegt? Nou, dat deze week wel eens heel erg leuk kan gaan worden! 

Vandaag scheen de zon al lekker, en was de lucht weer eens blauw in plaats van dat standaard grijs! Ik vind het nog steeds raar dat deze maanden veel kouder zijn dan normaal... Vandaag heb ik twee lastige proefwerken gemaakt, maar daarna heb ik lekker afgesproken met mijn lieve vriendinnetje Sophie. Het klinkt heel dom, maar we hebben een film gekeken. Vandaag was de gelukkige:  The Sound of Music. Het blijft een schattige film! 

Mooi weer geeft mij de inspiratie voor nieuwe blogonderwerpen, en vandaag heb ik gekozen voor : 10 facts about me. Ik ga vaker deze tag gebruiken, zodat jullie nog wat meer over mij te weten komen. 




1. Ik ben bijna altijd vrolijk. Vooral als ik met mijn lieve vriendinnen ben. Ik geniet van het leven!

2. Ik ben een echte rommelkont. Iedereen uit mijn klas heeft hele geordende schriftjes, en hun tas altijd netjes dicht geritst. Bij mij is alles precies omgedraaid. (dat mijn tas wel eens openstaat leid vaak tot grote ergernis van mijn zus)

3. Ik maak graag lijstjes. Dat heb je misschien al gemerkt, maar het blijft leuk om te doen, en is totally anti verveling!

4. Ik heb iets met ogen tekenen. Ze lukken niet allemaal even goed, maar als ik niks te doen heb, en ik heb toevallig een pen in mijn hand, dan heb ik in no-time een oog getekend.

5. Ik ben obsessed met plaatjes van Marilyn Monroe.

6. Samen met Bregje, een lieve vriendin van me, heb ik een eenhoorn-obsessie. Stel dat ze echt zouden bestaan zou ik er zeker 1 als huisdier hebben ;)

7. Ik heb een vreselijke hekel aan techniek, terwijl ik weer best goed ben ik beeldende vorming... Okeeeee, ik doe meer mijn best voor beeldende vorming dan voor techniek, maar toch...

8. Nog een obsessie: Bora Bora. Ooit moet ik daar geweest zijn, anders is mijn leven niet compleet.

9. Ik gebruik te veel smileys. Niet echt in blogberichten, maar achter elk berichtje of tweetje plaats ik er wel 1.

10. Ik haat MC Donalds. Vroeger at ik daar nog wel eens, en gaf ik er niks om wat ik at, zolang ik maar zo'n speeltje uit mijn Happy Meal kreeg. Een jaartje terug wouden we er nog eens gaan eten, maar we zijn gelijk weggegaan nadat we een overdosis frietjes op de grond zagen liggen, en overal krijsende kinders aan de armen van hun moeder zagen bengelen. Ohja, de hamburgers hebben als geheim recept karton geloof ik...

Jaja, al weer een lijstje, misschien moet ik daar maar eens van afkicken, want ik wordt een echte lijstjesjunk!

Morgen staan de laatste twee proefwerken op de planning, en daarna ben ik verlost van school!!! Morgen voorspellen ze 30 graden, dus daar ga ik nou eens lekker van genieten :)

Love, Iris





4 opmerkingen:

  1. Haha wat een super leuke tag! Ik maak ook altijd heel veel lijstjes! Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Je hebt een leuk blog! Mag ik een keertje met je eenhoorn komen knuffelen als je die hebt? Bedankt voor je reactie op mijn blog!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, je hebt best wel veel obsessies ;)

    Wel leuk om te lezen!:)
    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! :)

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!