zaterdag 22 juni 2013

Zomer lijstjes


Allereerst, sorry dat ik zo lang niet heb geblogd. Ik ben de laatste tijd een beetje moe, en ik  had niet echt veel inspiratie om een blogbericht te schrijven.

Ten tweede, ik ben over naar Vwo 3 en ik moet alleen nog maar m'n boeken inleveren en rapport ophalen. Genoeg over school, ik vier nu vakantie!

Ten derde, ik word depressief van dit druilerige weer, en ik heb dringend behoefte aan heel veel zon. 

Dussss.... zoals de titel al zegt: Zomer lijstjes. Deze zomer ben ik van plan elke dag iets te doen, want als iedereen vraagt: ''Wat heb jij in de vakantie gedaan?'' is mijn antwoord tot nu toe bijna altijd geweest: ''Oh, gewoon. Niet zo veel.'' Iedereen gaat altijd op vakantie in de zomer, dus ik doe meestal de eerste 3 weken niet zo veel. Ook ben ik op het begin van deze drie weken altijd jarig, dus dat betekend dat mijn vrienden er bijna nooit zijn. Maar ach, ik vermaak mezelf wel. Ik heb een paar top 3-lijstjes gemaakt, en deze lijstjes kan ik nog even doorlezen als de verveling weer op begint te spelen.


Choies Rok, Motelrocks Leather Jacket - Nu meer dan ooit - Tess Lively | LOOKBOOK.nuTop 3 boeken die ik moet lezen:

- Fallen /  Lauren Kate
- Soulmates /  Joss Stirling
- Between /  Jessica Warman

Top 3 dingen die ik zeker moet kopen (anti-verveling, winkels afspeuren):

- Dun leren jasje (zie foto)
- Nep vans (ja, nep, kan ik de galaxy-diy misschien wel toepassenR
- Shirtje met een tijger.

Top 3 dingen die ik wil leren:

- Goed leren surfen
- Ingewikkelde armbandjes leren knopen
- Salto achteruit op de trampoline

Top 3 films die ik nog (een keer) moet kijken:

- The Notebook
- The lucky one
- The big wedding

Top 3 dingen die ik moet doen deze zomer met vriendinnen:

- Een hele grote picknick houden
- Slapen op het strand
- Heel bruin (proberen) te worden

Dat waren al weer een paar dingen die ik zeker moet gedaan hebben deze zomer :) Tot nu toe is het weer niet geweldig, maar dat kan alleen maar betekenen dat het beste weer voor in de zomervakantie bewaard wordt. 

Wat ga jij doen in de vakantie?

Love, Iris


                (1) Chronik-Fotos | via Facebook







3 opmerkingen:

  1. Superleuk artikel Iris! Ik doe mee met je zomer lijstjes :) liefs Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Notebook is echt een hele leuke film

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk idee voor een artikel! En wat een leuke ideetjes staan er op. Soulmates is echt een prachtig boek zoals ik al heel vaak heb gezegd haha. En The Notebook is natuurlijk ook een hele mooie film. Een keertje samen kijken? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!