donderdag 6 juni 2013

May in pictures

Hellooo peepz :)

Wat een heerlijk weer! Hier in zeeland is het dan eindelijk na een lange tijd wachten al de hele week mooi weer... Ik geniet volop, maar ik moet ook al best veel leren, daarom blog ik nu even niet zo veel... Sorry! In de zomervakantie ga ik sowieso veel meer bloggen!

Maar zoals de titel al zegt: May in pictures! Ik heb de afgelopen maand redelijk wat afgefotografeerd, en ik laat in foto's zien hoe mijn maand er uit zag:                       

 1                                                        2                                                    3

 4                                                        5                                                    6

7                                                          8                                                   9


1: Misschien merk jij het ook, maar hier in Zeeland is er een hele bandana hype... Ik vind het zelf wel grappig, en het zit echt lekker! Wel zegt elke jongen (typisch...): ''Je hebt een vaatdoek op je hoofd''...

2: Dat ben ik met mijn superlieve neefje. Lars is een echte schat!

3: Bij 1 van mijn beste vriendinnen thuis, nadat ik bij haar gelogeerd heb. Ze houdt van invlechten, en mijn haar is redelijk misbruikt... Wel heel mooi vind ik!

4: Ik ben helemaal gek van tijgers, luipaarden en leeuwen. Dit zijn echt zulke mooie dieren... Ik hou van de kracht die ze uitstralen, en ze zien er ook nog eens mooi uit! Daarom ben ik geïnspireerd om mijn nagels eens lekker onder te kladden.  

5: Voor 1 euro kon je bij de action een pakketje met 3 naggellakjes scoren, om zo een ''Frensh Pedicure'' effect te krijgen. Mijn zus heeft zich uitgeleefd, en het resultaat is best mooi, toch?

6: De allerzoetste cake die ik ooit geproefd heb... Mijn zus heeft deze met een vriendin gekocht. Hierna had ik het gevoel dat er zo'n 10 kilo bijgekomen was!

7: Samen met Desi ben ik dus een bakje ijs gaan halen. Dit is hem dus! En, WOUW dat was lekker ;D

8: Deze stapel lag onder mijn bed. Meer paste er niet onder ;) Als ik eens naar de bibliotheek ga, doe ik het goed. Ik had in totaal 7 boeken van de bieb meegenomen. Being Bindy is het boekje dat ik moest lezen voor engels (bleeeeeeh). Twilight heb ik al voor de 3e keer gelezen, en het is nog steeds een mooi boek dat me keer op keer laat verrassen. Ook de serie van ''het huis van de nacht'' heb ik maar gelijk 3 boeken meegenomen. Best wel een leuke serie, maar er zijn 9 boeken van... Dat wordt veel lezen voor mij ;)

9: Laatst kwam mijn hond aanlopen met iets in zijn mond. Wij wisten niet wat het was, en toen hij het losliet, bleek het een klein haasje te zijn! We hebben hem weer terug in de natuur gezet. Wat een schatje!!!

Ik ben al weer bezig met het maken van Juni foto's :)

Love, Iris                                     





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!