zondag 16 juni 2013

Inspiration | My dream bedroom

Pfoeeee.... Even ontspannen. Vandaag heb ik flink geleerd voor 2 hele grote proefwerken van morgen. Geschiedenis en Frans. Voor Geschiedenis moest ik 6 paragrafen leren! Z E S ! En daarna nog alle onregelmatige werkwoorden van Frans in je hoofd stampen... Absoluut geen pretje. Ik heb deze week voornamelijk doorgebracht in mijn kamer. Ik ben best blij met mijn kamer hoor, maar dromen over dé perfecte kamer doe ik maar al te graag. Ik heb echt zin om later mijn eigen huisje in te richten. Als ik even niks te doen heb, vind ik het altijd leuk om inspiratie te zoeken op het fenomeen: ''We heart it.'' Echt een geweldige site! Deze droomkamers heb ik ook op weheartit gevonden, en ik deel ze graag met jullie!

                                 howhome ingericht door Jillian Harrisarris - eclectisch - slaapkamer - Calgary - door Brookfield Homes Calgary

Dit is echt een kamer die ik zelf precies zo in zou richten. De spiegel is vreselijk mooi en de verticaal gestreepte gordijnen staat mooi bij alle pastelkleurtjes. Zelf heb ik ook een paspop en dat staat echt leuk!

                          bed, bedroom, hanging, home design - inspiring picture on Favim.com

Dit vond ik echt een leuk bed! Ik denk dat het wel een beetje wiebelig slaapt, en dat je er snel uitvalt, maar het idee is heel leuk! Ik zou zelf een groot raam achter het lange stuk van het bed geplaatst hebben, en een lichtere voer laten zetten. En meer bloemen, dat geeft echt een mooi effect.

                         :) | via Facebook

Even een droommomentje... Haha, het is wel heel onwaarschijnlijk dat ik ooit nog maar een stap in zo'n soort kamer zet. Maar deze kamer is wel heeeeel romantisch  ^^




                            ℐσυαήα

JAAAAAAAAA! DIT IS HEM! MIJN TOEKOMSTIGE SLAAPKAMER! Serieus, dit is een geweldige kamer. Ik heb zo'n zelfde soort bed maar dan eenpersoons. IJzer met heel veel krullen geeft een romantisch effect. De grote deur die je naar het balkon lijdt, laat lekker veel licht binnen vallen. Een schattig openhaardje voor de koude winterdagen, en een ge-wel-dige-e zebra poef. Een mooie lamp en een paar lieve nachtkastjes maken deze kamer helemaal af.


Ik kwam ook nog een paar leuke ideetjes tegen die ik zelf zou kunnen gebruiken op mijn kamer.

                                  wall
Een fotomuur is ook altijd leuk. Dit zijn er misschien wel heel veel, maar het ziet er wel heeeeel gaaf uit!
Je kan ook vormpjes van foto's maken, zoals hartjes....


                                be happy.

Ik denk dat ik dit idee ook toe ga passen op mijn eigen kamer. Een lijstjesboom met allemaal leuke foto's er in. Ziet er schattig en creatief uit!


                         DIY (bedroom decoration)  | via Facebook

Een leuk ideetje om een kastje mee op te vrolijken. Ook leuk om andere woorden te maken, of een hele zin!


Het blijft een leuke bezigheid, heel weheartit afspeuren.

Wat wil jij zeker op je slaapkamer hebben?

Love, Iris


1 opmerking:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!