zondag 2 juni 2013

Welcome June!

Bonjour!

Wat een heerlijke dag! De zon schijnt, de lucht is blauw en overal zie je weer de mooiste bloemetjes verschijnen... Eindelijk begint het weer wat warmer te worden, want ik was het vieze regenachtige weer de laatste tijd echt flink zat! Misschien is het wel zo mooi weer omdat het... Juni is!

Welkom Juni, ik heb lang op je gewacht. Eindelijk naar buiten zonder onderkoelingsverschijnselen te krijgen,  en eindelijk kan ik weer lekker shirtjes met korte mouwen aan :D

Wat ik van plan ben om te gaan doen in deze maand...

- Ik ga even heel hard leren, want binnenkort start mijn proefwerkweek... Elke dag 2 proefwerken, maar de rest van de dag lekker vrij. Volgende week woensdag start ik met mijn eerste proefwerken. Nog even goed scoren om die cijfertjes nog net een beetje omhoog te krijgen.

- Ik ga lekker veel ijs eten. Afgelopen maandag ben ik met Desi naar de AH geweest, en hebben we met zijn 2en een bak ijs gekocht en opgegeten. Dit is echt een traditie van ons: Als de zon eindelijk schijnt, kopen we een bak ijs en eten we die met zijn tweeën op. 

- Proberen een iets bruinere kleur krijgen. Ik ben nu echt een kopie van een melkfles, en daar moet dringend verandering in komen.

- Minder op mijn gsm, en meer naar buiten! Jaja, als de zon schijnt, moet je er gebruik van maken.

- Na de proefwerkweek lekker genieten van mijn laatste relaxte dagjes, want dan hebben we geen lessen meer! We moeten nog wel terug komen om boeken in te leveren enzo, maar voor mij is de vakantie dan al begonnen hoor...

- Een klassenuitje naar het strand organiseren. Vorig jaar heb ik dit ook georganiseerd, en dat was zo gezellig dat ik dat met deze klas ook weer wil gaan doen.

Ik heb het gevoel dat dit maandje echt heeeeeel leuk gaat worden... ^^

Love, Iris









2 opmerkingen:

Ik vind het altijd leuk om jullie reacties op mijn blog te lezen. En natuurlijk neem ik ook een kijken op jouw blog! Ik hou van mijn lezers!